Rogier Croes,

CDO, MEC

Rogier sa pohybuje v digitálnom svete viac ako 18 rokov a má skúsenosti z kreatívnych, mediálnych a agentúr výkonnostného marketingu. Je online marketér s víziou a vášňou pre svoju prácu. V posledných rokoch zaznamenal v oblastiach online a e-commerce práce pre značky všetkých kategórií veľký úspech.

V súčasnosti pôsobí ako CDO agentúry MEC Global pre región CEE, Rusko, Ukrajinu a región Commonwealthu. Jeho úlohou je rozvíjať digitál v regióne a zabezpečovať plné využitie technologického rozvoja. Zohráva kľúčovú úlohu pri vytváraní a udržiavaní vhodného prostredia pre spoluprácu s MEC a riadi regionálnu Interaction community, ktorá poskytuje leadership a manažment.

Okrem toho je Rogier vizionár, s nadšením pre nové technológie, o ktorých tvrdí, že navždy zmenia svet.

Pozri v programePozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Vít Smekal,

Research Director Europe, comScore

Primárnymi úlohami Víta Smekala sú transparenstnosť comScore metodológií, research riešení a procesov na trhoch, kde firma pôsobí. Na základe spätnej väzby od významných mediálnych hráčov z rôznych kútov Európy potom spoločne s produktovým tímom rozvíja adaptáciu comScore ponuky pre lokálne potreby tak, aby metodologické princípy zostávali konzistentné vo všetkých krajinách. Pred nástupom do spoločnosti comScore pracoval ako Research Director Omnicom Media Group v Prahe.
 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Daniel Kremsa,

CEO, Kremsa Digital

Daniel Kremsa vedie digitálnu agentúru, ktorá pomáha značkám uspieť v meniacom sa marketingovom prostredí.
On a jeho medzinárodný tím pripravujú digitálnu stratégiu, poskytujú marketingové a development služby hlavne pre klientov z oblasti spotrebného tovaru a zábavy, ktorí chcú zväčšovať a zaujať svoju zákaznícku základňu.

Niektoré z jeho projektov:
ConcertCalendar, aplikácia pre Live Nation Ticketmaster, 3. najväčšiu e-commerce firmu na svete, ktorá umožňuje ľuďom hľadať hudobné live koncerty spomedzi svojich obľúbených umelcov, či získať financie na rôzne spoločenské podujatia.
WeClose, biznis riešenie pre Warner Pacific (poisťovňa), nástroj pre automatizáciu predaja, ktorá pomáha maklérom usporiadavať, ohodnocovať a pracovať s klientmi.
Datzing, mobilná aplikácia pre x Nokia kreatívneho riaditeľa, all-in-one beacon aplikácia, ktorá umožňuje užívateľom objaviť a spájať sa so značkami, podnikmi a ponukami v okolí použitím beacon technológie.
Web a e-commerce stránka pre Paramount Studios, ktorá pomáha filmovým tvorcom nachádzať informáciea rezervovať rôzne typy ponúk.
 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Peter Altof,

vlogger, Expl0ited

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Gizella Bartha,

Senior UX researcher, Testbirds

Gizella pôsobí na poli marketingu a reklamy viac ako dekádu. Posledné dva roky vedie UX tímy maďarského a slovenského Testbirds, najväčšieho európskeho poskytovateľa crowdtestingu. Gizella sa s Testbirds stala jednou z najskúsenejších UX prieskumníkov v regióne a má za sebou riadenie viac ako stovky prieskumov rôznych produktov.
 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Viliam Bendik,

Partner & Chief Marketing Officer CEE, ENPLUG Europe

Absolvoval vysokoškolské štúdium na Univerzite Komenského v Bratislave, odbor Environmentálny manažment (Mgr.) a postgraduálne štúdium Aplikovanej ekonómie na University of Pittsburgh. V oblasti reklamy, marketingu a predaja má viac ako 15-ročné skúsenosti. V minulosti sa venoval projektom v oblasti telekomunikácií a online stratégií. Významne sa podieľal na návrhu a implementácii komplexnej eCommerce stratégie pre spoločnosť T-Mobile Slovakia. Bol členom medzinárodného tímu T-Mobile International pre stratégiu CRM v ôsmich európskych krajinách. Po dlhoročnej práci pre Deutsche Telekom viedol operatívu a marketing v slovenskej pobočke spoločnosti Microsoft. V súčasnej dobe sa venuje poradenstvu v oblasti marketingu, komunikačných stratégií a predaja pre segment malých a stredných podnikov i veľkých spoločností v regióne Európy a severnej Ameriky. Je jedným z partnerov spoločnosti ENPLUG EUROPE, zodpovedný za stratégiu a marketing.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Ladislav Bóna,

Online Video Marketér, Playground13

Hello world! 

Som Shadex.
Zaoberám sa videom - nielen z produkčného hľadiska, ale najmä videom, ako marketingovým nástrojom v online prostredí digitálnych médií. Momentálne s online videom pracujem vo video produkčnom štúdiu Playground 13.
Koncom septembra som sa vrátil z 2 mesačnej stáže vo video produkčnej spoločnosti MINISUMOSydney, kde som pracoval ako production assistant a online video marketér na kampaniach a reklamách klientov MINISUMO.
Mám za sebou práce na malých či veľkých reklamných kampaniach, za zmienku stojí úspešná kampaň názvom WEBREBEL.
Okrem toho nakrúcam a fotím (reklamy, produktové videá, videoklipy, fashion, eventy, art..), aktuálne v spoločnom projekte pod názvom Moly.
Mám rád extrémne situácie, počúvam  Tima Heckera, Gesaffelsteina, inšpiruje ma Rorschach, Basquiatov životný štýl a iní. Nemám rád škaredý dizajn, korupciu a neaktuálne informácie.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Peter Galko,

Creative Director, Adbee

Peter vyštudoval Fakultu managementu Univerzity Komenského v Bratislave, odbor strategický management. Už počas štúdia začal pracovať v digitálnej agentúre Elite pre značky Slovenská sporiteľňa, Hyundai, Bratislavský samosprávny kraj a ďalšie. Z agentúry odišiel, aby si založil vlastnú.

V roku 2012 tak spolu s 2 kolegami založil digitálnu reklamnú agentúru Adbee, ktorá sa v priebehu 3 rokoch vypracovala na absolútnu špičku slovenských digitálnych agentúr. Peter v agentúre zastáva pozíciu kreatívneho riaditeľa. Pracuje pre značky, ako ČSOB, Generali, CURAPROX alebo NESTLÉ.

Zbiera termohrnčeky, miluje Simpsonovcov, ženy, dobré pivo a whisky.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Juraj Grešš,

Head of IT Services, Ascalon Media House

Juraj už počas štúdia manažmentu na vysokej škole začal pracovať ako asistent na obchodnom oddelení v spoločnosti WEBGLOBE. Počas desiatich rokov jeho pôsobenia v tejto spoločnosti sa postupne vypracoval na CEO. Jednou z top služieb, pri ktorých nasadení stál, je cloudové riešenie infraštruktúry ako služby. Svoje skúsenosti teraz pretavuje do praxe a pomoci klientom ako Head of IT Services v mediálnej agentúre Ascalon Media House. Jeho cieľom je v rámci projektu WINGU pomáhať klientom zvyšovať dostupnosť ich online aplikácií so zreteľom na znižovanie nákladov na ich prevádzku.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Tomáš Horváth,

Country Manager SK, Crimtan SK

Po viac ako 12 rokoch skúseností v marketingu a komunikácii sa v roku 2011 Tomáš rozhodol vybrať digitálnou cestou. Počas svojej kariéry vyvíjal a vykonával nespočetné množstvo PR a komunikačných stratégií pre mnohých korporátnych aj privátnych klientov. Jeho vášňou sú eventy a sociálne médiá, je tak trošku digitálnym fanatikom.

Tomáš sa Crimtanom zaoberá od počiatku roku 2012, zúčastnil sa mnohých medzinárodných konferencií, podujatí a workshopov a je majstrom networkingu a vyhľadávania nových príležitostí.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Matouš Hutnik,

Community Manager, TL5 Digital

Community manager, copywriter a jeden z najkrajších mužov agentúry TL5, to je Matouš Hutník. O svojej práci nerád hovorí, máte teda jedinečnú príležitosť.

 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Jan Javornický,

Managing Director, Elite Solutions Prague

Ján Javornický má 10 rokov skúseností so strategickým plánovaním a copywritingom. Pracoval pre klientov HSBC, Kraft foods, Vodafone, O2, LEGO a ďalších. Od roku 2014 vedie pražskú pobočku Elite Solutions, kde sa venuje ako strategickému plánovaniu a rozvoju agentúry, tak práci pre klientov ako O2, Hypotekárna banka, Raiffeisenbank a iné.
 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Michal Pastier,

Group Creative Director, Zaraguza Slovakia, Zaraguza Czech republic

Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza Bratislava, Zaraguza Praha a prvej slovenskej naming agentúry Big Name Theory. V roku 2015 sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Je tiež najmladším držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy a prvým copywriterom zo slovenskej agentúry, ktorý získal ocenenie Cyber Young Lions z najprestížnejšieho festivalu reklamy na svete, Cannes Lions. Vyštudoval Katedru marketingovej komunikácie UK v Bratislave a je členom združenia tvorivých pracovníkov v reklame, ADC Slovakia.
 
Zaraguza
Facebook zaradil ZARAGUZU medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré ho využívajú najkreatívnejšie a je stále jediná v našom regióne, ktorá si odniesla prestížnu Silver Facebook Studio Award. O agentúre už písal WIRED, AdWeek, TechCrunch, TrendHunter a mnohé ďalšie svetové médiá. Vo februári 2015 vyšiel v Japonskom marketingovom magazíne v sekcii Worldwide Creator's Archive 5 stránkový rozhovor s výberom najznámejších kampaní tejto slovenskej agentúry. Zaraguza získala prestížne svetové ocenenie FWA pre klienta Heineken za kampaň Heineken City Symphony, ktorá spojila real-time marketing s online a offline prístupom. Melódiu v 3D mape Prahy spúšťali Fousquare check-iny, tweety a Instagram posty s informáciu o lokácii. Rozbor tejto práce vyšiel na štyroch stranách aj v najpredávanejšom magazíne o web dizajne na svete, NET magazine v marci 2015. Zaraguza sa preslávila kampaňami, ktoré prekonali rekordy značiek ako Olympus: Fotocihla, Kofola: Fofola, Tatra banka: Rytmusova finančná akadémia, alebo AXE: Etiketa 21.storočia...na konte má viac ako 70 ocenení z lokálnych a svetových festivalov.
 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Martin Polakovič,

Ideamaker, Core4

Pracoval v agentúre Made by Vaculík a v digitálnej agentúre Core4 pracuje od roku 2014. Medzi jeho klientov patria Slovenská sporiteľňa, Amundsen a ESET. Podieľal sa na kampani Space účtov pre Slovenskú sporiteľňu, kde sa prvýkrát podarilo využiť najväčšieho online influencera v segmente mladých na Slovensku: vlogera Goga s dosiahnutím 2,6 milióna videní.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Peter Šebo,

CDO, PS:Digital

Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines.

Je autor a spoluautor viacerých konferencií, ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení - FbRulezz a ďaľších.

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Spolupracuje s najväčšími slovenskými internetovými portálmi, reklamnými agentúrami, digitálnymi agentúrami, PR agentúrami a menšími či väčšími klientmi. Je členom správnej rady Internet Advertising Bureau Slovakia (IAB SR).

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Adam Špina,

Strategy and Media Director, TRIAD Advertising CZ

Adam vyštudoval lovebrand v českom vysokom školstve - MKPR (odbor Marketingová komunikácia a PR na Karlovej Univerzite). V roku 2012 nastúpil do českej pobočky agentúry Triad Advertising, kde sa najprv venoval sociálnym sieťam a v súčasnej dobe má nastarosti stratégie kampaní a mediálne plánovanie. Pomáhal napríklad Kofole naštartovať komunikáciu s mladšou cieľovou skupinou, Granku objaviť strategické využitie Facebooku alebo pivu Pilsner Urquell vybojovať svoje miesto v tohtoročnom hokejovom šampionáte.
Vo voľnom čase sa venuje aj iným adrenalínovým športom.


 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Andrej Vallo,

TAM Director, TNS Slovakia

Andrej Vallo sa už 20 rokov živí výskumom trhu a verejnej mienky. V roku 2004 bol v TNS pri zrode peoplemetrového merania sledovanosti televízie. Po niekoľkoročnej exkurzii u konkurencie, v štátnej správe a najväčšej IT firme, sa do TNS vrátil v roku 2013. Okrem peoplemetrov má na starosti projekty spojené s meraním internetu, vonkajšej reklamy a ďalších médií. Baví ho vŕtať sa v dátach a hľadať v nich význam.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Marcel Vass,

CEO, Etarget

Na Ekonomickej univerzite vyštudoval špecializáciu obchod a marketing. Po absolvovaní vysokej školy bol aktívny v rôznych oblastiach, ako sú médiá, mechanizácia a telekomunikácie. Zakladal Piano. Je členom správnej rady IAB a od roku 2009 pôsobí v Etargete na pozícii CEO.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Martina Votrubová,

Social media girl, TL5 Digital

Martina Votrubová je nadšená instagramerka, community manažérka a jeden z najväčších snapchat spamerov na trhu. Miluje nové sociálne siete, fotenie a cestovanie.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Daniel Zaiček,

Sales & Marketing manager, B2B Group

Vyštudoval katedru manažmentu na UK v Bratislave odbor marketing a strategický manažment. Tomuto štúdiu ale najprv predchádzala škola života. Žil najprv v Londýne, potom v Brne a Prahe. 

Prešiel rôznymi pozíciami od administrátora cez personalistu až sa dostal k obchodu, ktorý je jeho naobľúbenejšia disciplína. Kombinácia marketingu a obchodu je pre neho (doposiaľ) stále osudová.

Aktuálne pracuje ako Sales & Marketing manager pre Slovensko a zahraničie v spoločnosti B2B Group, ktorá je najväčšia výkonnostná agentúra (PPC) na Slovenskom a Českom trhu. Medzi jeho klientov patria napr. ONLIA (Union), Moebelix, Dr.Max, Websupport, O2, NAY, Generali, Martinus.

Patrí do 20tky Google trénerov pre Česko a Slovensko, špecializovaný na Sales.

Hudba, príroda, mountain biking, zvieratá, šport aktívne aj pasívne. To všetko mu pomáha zrelaxovať a nabrať novú energiu. Ak ho chcete pozvať na sociálno-spoločensko-aktívno-zábavnú udalosť, nemusíte sa báť odmietnutia.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Ľubomír Herman,

Account Director SK, Crimtan

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Lucia Jakubcová,

Head of Digital Executive, PS:Digital

Lucia absolvovala Fakultu managementu Univerzity Komenského. Už počas štúdia ju veľmi zaujímal svet reklamy a marketingu aj mimo školy. V neziskovej organizácii PLUSKO od roku 2012 pôsobí ako marketingový koordinátor a Social media Manager. Svoju profesionálnu kariéru začínala PR digitálnymi projektami pre ČSOB a Lenovo. V agentúre PS:Digital momentálne pôsobí ako Head of Digital Executive a zároveň sa stará aj o "šťastie" svojich kolegov :)

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Matúš Lieskovský,

Univerzita Komenského

Matúš je študentom 4. ročníka na Fakulte managementu UK. Vo svojej bakárskej práci sa zameral na výskum vplyvu online marketingových nástrojov na predaje e-shopov. V praktickej časti porovnával primárne efektivitu Facebook a Adwords reklamy. V teoretickej časti sa zameral na dopad Inbound marketingu v súvislosti s predajom e-shopov. Jeho prínos je určený pre všetkých, ktorý optimalizujú svoje ppc kampane pre zvýšenie konverzie. Popri štúdiu pracuje v digitálnej reklamnej agentúre Adbee digital na pozícii Account executive. Okrem toho pracuje aj so sociálnymi médiami a čiastočne kreatívou.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Adam Pardel,

Managing Director, Kremsa

Adam Pardel pôsobí v online prostredí už pätnásť rokov, pričom naplno sa tejto oblasti venoval už počas štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave (smer účtovníctvo/audítorstvo). Začínal v spoločnosti Gratex International a.s., neskôr pracoval v reklamnej agentúre Progress Promotion Bratislava s.r.o., vo vývojárskej spoločnosti iCube Studio s.r.o. a v roku 2006 v spolupráci s Kremsa Design Inc. zakladal slovenskú pobočku Kremsa Design s.r.o., ktorej vedenie má na starosti až do súčasnoti. Profesne prešiel cez rôzne pozície, od vytvárania webového obsahu, cez programátorské pozície a projekt manažment online projektov až po vedenie spoločnosti.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Miroslav Steinbach,

CEO, Crimtan CEE

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Robert Szabó,

Head of Digital Media, PS:Digital

Róbert Szabó sa po ukončení štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave začal venovať marketingu v neziskovom sektore. Spolupracoval na projektoch, ktoré mali za úlohu podporiť scénu slovenského dizajnu.
V súčasnosti sa venuje digitálnemu marketingu na profesionálnej úrovni. Špecializuje sa na sociálne siete a internetovú reklamu. Aktuálne pôsobí v digitálnej agentúre PS:Digital ako Head of Digital Media.
 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Vladimíra Szaboová,

Univerzita Komenského

Vladimíra je čerstvou absolventkou Fakulty managementu UK v odbore strategický manažment. Počas štúdia sa aktívne angažovala v študentských organizáciách ako Board of European Students of Technology, Digital Marketing Club, či Poradenské a rozvojové centrum, v ktorých uplatňovala svoje nadšenie pre vzdelávanie, online marketing, podnikanie a prácu v multikultúrnom a multidisciplinárnom prostredí. V online marketingu pracovala na projektoch týkajúcich sa testovania UX/UI, PPC, sociálnych sietí a zaujíma sa o využívanie online marketingových nástrojov v rôznych štádiách životného cyklu startupu. Vo svojej diplomovej práci robila výskum na tému Online marketing pre B2B Startupy, v ktorom realizovala rozhovor s viacerými úspešnými startupmi a priniesla zaujímavé zistenia, o ktoré sa chce s vami podeliť.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Zuzana Tvarošková ,

Social Media Manager, Kontentino

Zuzana vyštudovala marketingovú komunikáciu na FMK UCM v Trnave. Pôsobí v Triade ako Social Media Manager, kde pracuje na tvorbe contentu, kreatívnych stratégiách a analýze komunikácie značiek na sociálnych sieťach. V súčasnoti však väčšinu času venuje rozvoju super social media nástroja Kontentino. Kontentino vzniko v Triade a časom sa vypracovalo na samostatný startup, ktorý pomáha pri správe a plánovaní obsahu na sociálne médiá a získal si už priazeň niekoľkých začiek, klientov a agentúr.www.kontentino.com

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Patrik Vavrovič,

Univerzita Komenského

Patrik je čerstvým absolventom Fakulty managementu UK so špecializáciou na marketing. Online marketingu sa aktívne venuje niekoľko rokov a už počas štúdia pracoval viac ako dva roky na pozícií online marketing špecialista pre portál Brigada.sk. Vo svojej diplomovej práci sa venoval výskumu na tému: Nové trendy v optimalizácii pre vyhľadávače a ich aplikácia v marketingovej praxi. V nej, za pomoci metódy experimentu, overoval vplyv vybraných metód SEO a tvorby relevantného a užitočného obsahu na získavanie organickej návštevnosti z vyhľadávačov. Vynikajúce výsledky, ktoré dosiahol, môžu inšpirovať všetkých, ktorí sa snažia o podobný zámer.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Nikola Žiarna,

Naucmesa.sk

Nikola Žiarna je doktorandkou v odbore medzinárodných vzťahov a spoluzakladateľkou vzdelávacej platformy Naučmesa.sk. Na základe skúseností získaných počas niekoľkoročnej práce pre internetový obchod Amazon v súčasnosti poskytuje odborné poradenstvo jeho predajcom.
 
 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn