Staňte sa súčasťou Rulezz komunity a získajte 10% zľavu na lístok

End of the WORLD as you know it!

Svet sa mení rýchlejšie ako kedykoľvek predtým a jedným z hlavných hnacích motorov tejto zmeny sú technológie. Technológie sa vyvíjajú exponenciálne a ovplyvňujú spôsob, akým sa ľudia správajú dnes, ale aj v budúcnosti.Ich očakávania sa rôznia a to ovplyvňuje aj preferencie ľudí voči jednotlivým značkám. Ste pripravení na "nových zákazníkov" alebo sa z vás stane len ďalšia Nokia?

Prednáška bude v anglickom jazyku.

Rogier  Croes foto

Rogier Croes

CDO, MEC

Rogier sa pohybuje v digitálnom svete viac ako 18 rokov a má skúsenosti z kreatívnych, mediálnych a agentúr výkonnostného marketingu. Je online marketér…

Viac o spíkrovi

Is this convenient for you?

Prejdeme svetom Apple, Uber, Airbnb, či Tesco (donáška), ich biznis modelmi a pozrieme sa na to, ako zmenili trh. Chýbať nebudú ani najnovšie trendy či ako sa týmto trendom podarilo presadiť.

Prednáška bude v anglickom jazyku.

Daniel Kremsa foto

Daniel Kremsa

CEO, Kremsa Digital

Daniel Kremsa vedie digitálnu agentúru, ktorá pomáha značkám uspieť v meniacom sa marketingovom prostredí.
On a jeho medzinárodný tím pripravujú digitálnu…

Viac o spíkrovi

2 roky v živote online marketéra

Čo všetko sa udialo v živote online marketéra za posledné obdobie. Ako sa zmenili nástroje, formáty a postupy, ktoré využívame pri práci. Ako sa zmenil trh, ľudia a firmy pôsobiace na trhu.

Daniel Zaiček foto

Daniel Zaiček

Sales & Marketing manager, B2B Group

Vyštudoval katedru manažmentu na UK v Bratislave odbor marketing a strategický manažment. Tomuto štúdiu ale najprv predchádzala škola života. Žil najprv v…

Viac o spíkrovi

Co nás v digitálním marketingu naučil pornoprůmysl a co si z něj ještě můžeme vzít?

Ak možno niekoho alebo niečo považovať za "otca" digitálneho marketingu, potom je to pornopriemysel. Práve porno stálo pri počiatkoch tlaku používateľov internetu na stále vyššie rýchlosti pripojenia, porno nám prinieslo rozmach videa v zlepšujúcej sa kvalite rozlíšenia, porno objavilo celý rad odvážnych inovatívnych marketingových techník, taktík a nástrojov, z ktorých viaceré dnes patria do bežnej výbavy digitálneho marketéra. Vypočujte si prednášku o inšpiratívnej minulosti aj tom, čo nám ešte porno môže dať a čím môže obohatiť moderný marketing...

Jan Javornický foto

Jan Javornický

Managing Director, Elite Solutions Prague

Ján Javornický má 10 rokov skúseností so strategickým plánovaním a copywritingom. Pracoval pre klientov HSBC, Kraft foods, Vodafone, O2, LEGO a ďalších. Od…

Viac o spíkrovi

Okná do internetu (čo prinesú nové technológie do bežného života v obchodoch a na uliciach)

Pozrite si prípadové štúdie, kam smeruje prepojenie online a offline sveta.

Viliam Bendik foto

Viliam Bendik

Partner & Chief Marketing Officer CEE, ENPLUG Europe

Absolvoval vysokoškolské štúdium na Univerzite Komenského v Bratislave, odbor Environmentálny manažment (Mgr.) a postgraduálne štúdium Aplikovanej ekonómie na…

Viac o spíkrovi

Is your product good enough? Your users will tell you.

Keďže naši koncoví používatelia sú často technologicky vyspelejší ako naše organizácie a majú vždy možnosť vybrať si namiesto nášho produkt nejaký iný, je veľmi dôležité nájsť správny kanál a spôsob ako s nimi hovoriť. To je dôvod, prečo by malo byť UX základnou súčasťou vašej online stratégie. Je to investícia, ktorá vám môže pomôcť zvýšiť konverzie, vernosť a dokonca aj hodnotu značky. Existujú základné pravidlá, ktoré je potrebné zvážiť, ale poznáme aj iné aspekty, ktoré sa až tak často nespomínajú: relevantnosť k cieľovej skupine, "organizational blindness", množstvo zariadení a nedostatok zdrojov. Poučte sa z chýb iných a odneste si riešenia, ktoré sú hodné nasledovania.

Prednáška bude v anglickom jazyku.

Gizella  Bartha foto

Gizella Bartha

Senior UX researcher, Testbirds

Gizella pôsobí na poli marketingu a reklamy viac ako dekádu. Posledné dva roky vedie UX tímy maďarského a slovenského Testbirds, najväčšieho európskeho…

Viac o spíkrovi

Nové pravidlá existencie v online

V prednáške sa pozriete na minulosť a súčasnosť prevádzky webovej stránky. Ukážeme si fenomén hostovanej infraštruktúry v cloude a prezradíme vám, ako vie aj váš online projekt úspešne existovať v oblakoch.

Juraj Grešš foto

Juraj Grešš

Head of IT Services, Ascalon Media House

Juraj už počas štúdia manažmentu na vysokej škole začal pracovať ako asistent na obchodnom oddelení v spoločnosti WEBGLOBE. Počas desiatich rokov jeho…

Viac o spíkrovi

"5 seconds" storytelling

Ako pracovať s prvými 5 sekundami videa? Poznáte interaktívne možnosti ako odkomunikovať story/brand/benefit produktu do 5,10 alebo 15 sekúnd? Spôsobili "adblockeri" prepad ziskov veľkým videoserverom? Ako pracovať s nízkym budgetom na kampaň? 
A viete prečo je pri videách dôležitá autenticita?

Ladislav Bóna foto

Ladislav Bóna

Online Video Marketér, Playground13

Hello world! 

Som Shadex.
Zaoberám sa videom - nielen z produkčného hľadiska, ale najmä videom, ako marketingovým nástrojom v online prostredí digitálnych…

Viac o spíkrovi

Krásy a nástrahy Facebook reklamy

Prostredníctvom Facebook reklamy dokážete dnes launchovať nový brand, predať v online aj offline priestore svoje produkty správnym ľuďom či zvyšovať dôveru vo vašu značku správne nastavenou komunikáciou. Tušíte, aké možnosti reklamná platforma Facebooku ponúka? A viete, ako ju využiť naplno? Prezradíme vám VŠETKO, čo vieme o Facebook reklame a určite aj niečo navyše ;)

Peter Šebo foto

Peter Šebo

CDO, PS:Digital

Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po…

Viac o spíkrovi

Exkluzívny workshop s Rogierom

Príjmite pozvanie MEC a vychutnajte si vizionára Rogiera a jeho pokračovanie "End of the WORLD as you know it!" osobne!

Workshop bude v anglickom jazyku.

Rogier  Croes foto

Rogier Croes

CDO, MEC

Rogier sa pohybuje v digitálnom svete viac ako 18 rokov a má skúsenosti z kreatívnych, mediálnych a agentúr výkonnostného marketingu. Je online marketér…

Viac o spíkrovi

Ako rozšíriť svoj biznis o predaj na Amazone?

Alebo "Úvod do mechanizmov predaja, výhody a nevýhody platformy pre slovenského predajcu". Cieľom workshopu je predstaviť účastníkom sieť európskych platforiem Amazon a základné informácie, ktoré by mal každý predajca pred začatím predaja mať. Workshop bude rozdelený do krátkych tematických celkov, ktoré zachytávajú proces predaja od registrácie až po predaj samotného produktu a kontakt so zákazníkmi. Prezentácia bude realizovaná prostredníctvom jednoduchých cvičení, do ktorých bude zapojený každý účastník. Tematické
bloky sa týkajú nasledovných oblastí: 
- Služby Amazonu – spoplatnené a grátis.
- Externá podpora, ktorú predajca potrebuje.
- Výhody a nevýhody pre slovenského predajcu
- Produkty vhodné a nevhodné na predaj
- Ako v súlade s pravidlami minimalizovať konkurenciu
- Náš zákazník – náš pán: feedback a hranice pre obe strany
- Zakázané aktivity a sankcie

Nikola Žiarna foto

Nikola Žiarna

Naucmesa.sk

Nikola Žiarna je doktorandkou v odbore medzinárodných vzťahov a spoluzakladateľkou vzdelávacej platformy Naučmesa.sk. Na základe skúseností získaných počas…

Viac o spíkrovi

Child is grown. Dream is gone.

Aký je web, ako ho poznáme? Ukazujú prieskumy náznak jeho konca?

Andrej Vallo foto

Andrej Vallo

TAM Director, TNS Slovakia

Andrej Vallo sa už 20 rokov živí výskumom trhu a verejnej mienky. V roku 2004 bol v TNS pri zrode peoplemetrového merania sledovanosti televízie. Po…

Viac o spíkrovi

Oddělení zrna od plev - verifikace kvality v programmatic prostředí

Programatický nákup reklamného priestoru je dnes pevnou súčasťou marketingového mixu a jeho využitie sa bude rozširovať ďalej. Dôležité však je, aby inzerenti mali istotu, že cieľová skupina má možnosť reklamy naozaj vidieť a majitelia obsahu zase dostali adekvátne zaplatené za kvalitné reklamné pozície. Meranie Viewability (proporcie kampane zobrazené na viditeľnej časti monitora / displeja) je základným ukazovateľom kvality priestoru.

Vít Smekal foto

Vít Smekal

Research Director Europe, comScore

Primárnymi úlohami Víta Smekala sú transparenstnosť comScore metodológií, research riešení a procesov na trhoch, kde firma pôsobí. Na základe spätnej väzby od…

Viac o spíkrovi

Ako merať display reklamu?

Máme vyhodnocovať display reklamu cez klik? Alebo cez "pod view" konverziu? Predstavíme vám nový pohľad na to, ako vyhodnocovať display reklamu a ako sa sústrediť pri plánovaní na to, čo je naozaj dôležité.

Marcel Vass foto

Marcel Vass

CEO, Etarget

Na Ekonomickej univerzite vyštudoval špecializáciu obchod a marketing. Po absolvovaní vysokej školy bol aktívny v rôznych oblastiach, ako sú médiá,…

Viac o spíkrovi

Programmatic 2.0 - Éra dynamiky

Programmatic a HTML5 prinášajú prevratnú dynamiku v displejovej reklame z pohľadu formy, no hlavne z pohľadu obsahu. Automatizované, dynamické prispôsobovanie obsahu bannerov konkrétnemu profilu.žívateľa je cestou k vyššej efektivite displejových kampaní v celej hĺbke nákupného lieviku - od brandingu až po smart retargeting.

Tomáš Horváth foto

Tomáš Horváth

Country Manager SK, Crimtan SK

Po viac ako 12 rokoch skúseností v marketingu a komunikácii sa v roku 2011 Tomáš rozhodol vybrať digitálnou cestou. Počas svojej kariéry vyvíjal a vykonával…

Viac o spíkrovi

Špeciálny hosť: Expl0ited

Na svojom YouTube kanáli ma viac odberateľov ako Rytmus, viac Facebook fanúšikov ako Sajfa, či viac Instagram followerov ako Ego. A vy ste o ňom asi nikdy v živote nepočuli... Je na čase to zmeniť, pretože on (a jemu podobní) dnes ovplyvňuje mienku stoviek tisíc detí a mladých ľudí na Slovensku! PS: Jeho videá na YouTube majú dokopy viac ako 81 miliónov prehratí...

Peter Altof foto

Peter Altof

vlogger, Expl0ited

Viac o spíkrovi

Online má neobmedzené možnosti - viete ich využiť?

Výber troch najzaujímavejších výskumov z online marketingu, ktoré boli realizované na Fakulte managementu Univerzity Komenského. Workshop bude pozostávať z prípadových štúdií, praktických rád a diskusie na témy:
- SEO a zvyšovanie návštevnosti budovaním obsahu
- Efektívnosť mobilných a desktopových ppc kampaní
- Online marketing pre B2B Startupy

Matúš Lieskovský foto

Matúš Lieskovský

Univerzita Komenského

Matúš je študentom 4. ročníka na Fakulte managementu UK. Vo svojej bakárskej práci sa zameral na výskum vplyvu online marketingových nástrojov na predaje…

Viac o spíkrovi
Patrik Vavrovič foto

Patrik Vavrovič

Univerzita Komenského

Patrik je čerstvým absolventom Fakulty managementu UK so špecializáciou na marketing. Online marketingu sa aktívne venuje niekoľko rokov a už počas štúdia…

Viac o spíkrovi
Vladimíra Szaboová foto

Vladimíra Szaboová

Univerzita Komenského

Vladimíra je čerstvou absolventkou Fakulty managementu UK v odbore strategický manažment. Počas štúdia sa aktívne angažovala v študentských organizáciách ako…

Viac o spíkrovi

Facebook reach je "down". Volajte posily!

Organický zásah prispevkov na Facebooku neustále klesá. Čo s tým? Možno vám pomôže nový nástroj, ktorý v exkluzívnej svetovej premiére predstavíme práve na tomto workshope!

Adam Pardel foto

Adam Pardel

Managing Director, Kremsa

Adam Pardel pôsobí v online prostredí už pätnásť rokov, pričom naplno sa tejto oblasti venoval už počas štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave (smer…

Viac o spíkrovi
Lucia Jakubcová foto

Lucia Jakubcová

Head of Digital Executive, PS:Digital

Lucia absolvovala Fakultu managementu Univerzity Komenského. Už počas štúdia ju veľmi zaujímal svet reklamy a marketingu aj mimo školy. V neziskovej…

Viac o spíkrovi
Robert Szabó foto

Robert Szabó

Head of Digital Media, PS:Digital

Róbert Szabó sa po ukončení štúdia na Ekonomickej univerzite v Bratislave začal venovať marketingu v neziskovom sektore. Spolupracoval na projektoch, ktoré…

Viac o spíkrovi

Naštartujú „vines“ slovenský vlogging?

Vlogging je celosvetový fenomén, no na Slovensku sa nájde len hŕstka vlogerov, ktorých sa oplatí reklamne využiť. Cesta od youtubera k influencerovi je totiž dlhá a vyžaduje si hodiny strávené pred kamerou. Čoraz viac ľudí si však túto cestu skracuje a na dosiahnutie miliónov views si vystačia s niekoľkosekundovými sekvenciami bez hlbšieho kontextu. Zdvihne sa aj na Slovensku nová vlna ultrakrátkeho video obsahu a urýchli sa tak rast nových influencerov? Do akej miery dokážu značky tento proces samy stimulovať? 

Martin Polakovič foto

Martin Polakovič

Ideamaker, Core4

Pracoval v agentúre Made by Vaculík a v digitálnej agentúre Core4 pracuje od roku 2014. Medzi jeho klientov patria Slovenská sporiteľňa, Amundsen a ESET.…

Viac o spíkrovi

Web je mŕtvy. Nech žije web!

Väčšina ľudí chodí na web z mobilu, články sa neoplatí písať na blog, ale na Facebook a Facebook, Amazon a eBay nahrádzajú malé stránky. Dokedy budeme musieť udržiavať naše webstránky pri živote?

Peter Galko foto

Peter Galko

Creative Director, Adbee

Peter vyštudoval Fakultu managementu Univerzity Komenského v Bratislave, odbor strategický management. Už počas štúdia začal pracovať v digitálnej agentúre…

Viac o spíkrovi

Mají malé sociální sítě smysl?

Snapchat a Periscope používajú v Čechách a na Slovensku tisíce ľudí. Ich komerčné využitie je však v plienkach. Martina a Matouš z agentúry TL5 vám predstavia 3 case studies kampaní, ktoré na týchto sieťach realizovali pre Jägermeister a Vodafone a pomôžu vám sa rozhodnúť, či sú aj pre vaše značky vhodnou cestou.

Martina Votrubová foto

Martina Votrubová

Social media girl, TL5 Digital

Martina Votrubová je nadšená instagramerka, community manažérka a jeden z najväčších snapchat spamerov na trhu. Miluje nové sociálne siete, fotenie a…

Viac o spíkrovi
Matouš Hutnik foto

Matouš Hutnik

Community Manager, TL5 Digital

Community manager, copywriter a jeden z najkrajších mužov agentúry TL5, to je Matouš Hutník. O svojej práci nerád hovorí, máte teda jedinečnú príležitosť.

Viac o spíkrovi

TV vs. digitál - kdo si zaslouží váš rozpočet?

Je efektívnejšie investovať do reklamy v televízii alebo na internete? Ako zmerať vplyv digitálu na značku? Časom, keď digitálna komunikácia bola len doplnkom "veľkej" televízie, už dávno odzvonilo. Počas tejto prednášky budete mať možnosť nahliadnuť do kuchyne kampane Pilsner Urquell a pozrieť sa, ako si s pomocou digitálu vybojoval svoje miesto na tohtoročnom šampionáte..

Adam  Špina foto

Adam Špina

Strategy and Media Director, TRIAD Advertising CZ

Adam vyštudoval lovebrand v českom vysokom školstve - MKPR (odbor Marketingová komunikácia a PR na Karlovej Univerzite). V roku 2012 nastúpil do českej…

Viac o spíkrovi

Ako ušetriť 200 000 na médiách.

Zaujímavosti a doteraz nezverejnené informácie nielen z pozadia kampane Fofola.

Michal Pastier foto

Michal Pastier

Group Creative Director, Zaraguza Slovakia, Zaraguza Czech republic

Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza Bratislava, Zaraguza Praha a prvej slovenskej…

Viac o spíkrovi

O 34 % menej starostí so social media

Na workshope si predstavíme social media kalendár Kontentino, ktorý pomáha pri práci so sociálnymi sieťami. Ukážeme si, ako plánovať content a zjednodušiť a sprehľadniť prácu sebe aj svojim klientom. Workshop bude zároveň plný praktických tipov o tvorbe obsahu na sociálne siete.

Zuzana Tvarošková  foto

Zuzana Tvarošková

Social Media Manager, Kontentino

Zuzana vyštudovala marketingovú komunikáciu na FMK UCM v Trnave. Pôsobí v Triade ako Social Media Manager, kde pracuje na tvorbe contentu, kreatívnych…

Viac o spíkrovi

Programmatic 2.0 - Éra dynamiky! workshop

Možnosti Programmatic demonštrované na konkrétnych príkladoch kampaní zo Slovenska aj celého regiónu. Dynamická kreatíva a ochutnávka obrovského potenciálu HTML5 ako nového štandardu v displeji.

Ľubomír Herman foto

Ľubomír Herman

Account Director SK, Crimtan

Viac o spíkrovi
Miroslav Steinbach foto

Miroslav Steinbach

CEO, Crimtan CEE

Viac o spíkrovi

PROGRAM Internet RULEZZ 2015

  •  
     
    Registrácia a skvelé raňajky s voňavou kávou od Powerlogy
  •  
     
    Keynotes: Koniec webu už nastal! Všimli ste si?

    Dohadovať sa, či nám koniec aktuálnej podoby webu hrozí alebo nie, je bezpredmetné. Otázkou je, či sme si to všimli a čo s tým vieme urobiť?

    End of the WORLD as you know it!

    Rogier Croes, CDO, MEC

    Is this convenient for you?

    Daniel Kremsa, CEO, Kremsa Digital

    2 roky v živote online marketéra

    Daniel Zaiček, Sales & Marketing manager, B2B Group

    Co nás v digitálním marketingu naučil pornoprůmysl a co si z něj ještě můžeme vzít?

    Jan Javornický, Managing Director, Elite Solutions Prague

  •  
     
    Coffee break s malým občerstvením
  •  
     
    Správne nástroje do správnych rúk!

    Keď vieme, čo máme k dispozícii a čo sa s tým dá robiť, nejaký priebežný "end of the web" nás nemôže prekvapiť...

    Okná do internetu (čo prinesú nové technológie do bežného života v obchodoch a na uliciach)

    Viliam Bendik, Partner & Chief Marketing Officer CEE, ENPLUG Europe

    Is your product good enough? Your users will tell you.

    Gizella Bartha, Senior UX researcher, Testbirds

    Nové pravidlá existencie v online

    Juraj Grešš, Head of IT Services, Ascalon Media House

    "5 seconds" storytelling

    Ladislav Bóna, Online Video Marketér, Playground13

    Krásy a nástrahy Facebook reklamy

    Peter Šebo, CDO, PS:Digital

  •  
     
    Workshopy 1

    Exkluzívny workshop s Rogierom

    Rogier Croes, CDO, MEC

    Ako rozšíriť svoj biznis o predaj na Amazone?

    Nikola Žiarna, Naucmesa.sk

  •  
     
    Chutný obed a poludňajší networking
  •  
     
    Všetko je inak

    Dieťatko menom "web" nám vyrástlo. Ani bannery už nie sú to, čo bývali. Kto sa v tom má vyznať? Skončil sa jeden krásny sen?

    Child is grown. Dream is gone.

    Andrej Vallo, TAM Director, TNS Slovakia

    Oddělení zrna od plev - verifikace kvality v programmatic prostředí

    Vít Smekal, Research Director Europe, comScore

    Ako merať display reklamu?

    Marcel Vass, CEO, Etarget

    Programmatic 2.0 - Éra dynamiky

    Tomáš Horváth, Country Manager SK, Crimtan SK

    Špeciálny hosť: Expl0ited

    Peter Altof, vlogger, Expl0ited

  •  
     
    Workshopy 2

    Online má neobmedzené možnosti - viete ich využiť?

    Matúš Lieskovský, Univerzita Komenského; Patrik Vavrovič, Univerzita Komenského; Vladimíra Szaboová, Univerzita Komenského

    Facebook reach je "down". Volajte posily!

    Adam Pardel, Managing Director, Kremsa; Lucia Jakubcová, Head of Digital Executive, PS:Digital; Robert Szabó, Head of Digital Media, PS:Digital

  •  
     
    Coffee break aj niečo sladké po zub
  •  
     
    I-N-Š-P-I-R-Á-C-I-E

    #snapchat #periscope #vines #fofola #webisdead #TVvsDIGITAL #youtube Strácate sa? A že prečo majú tie slová na začiatku mriežku? Tak potom by ste tento blok určite nemali vynechať!

    Naštartujú „vines“ slovenský vlogging?

    Martin Polakovič, Ideamaker, Core4

    Web je mŕtvy. Nech žije web!

    Peter Galko, Creative Director, Adbee

    Mají malé sociální sítě smysl?

    Martina Votrubová, Social media girl, TL5 Digital; Matouš Hutnik, Community Manager, TL5 Digital

    TV vs. digitál - kdo si zaslouží váš rozpočet?

    Adam Špina, Strategy and Media Director, TRIAD Advertising CZ

    Ako ušetriť 200 000 na médiách.

    Michal Pastier, Group Creative Director, Zaraguza Slovakia, Zaraguza Czech republic

  •  
     
    Workshopy 3

    O 34 % menej starostí so social media

    Zuzana Tvarošková , Social Media Manager, Kontentino

    Programmatic 2.0 - Éra dynamiky! workshop

    Ľubomír Herman, Account Director SK, Crimtan; Miroslav Steinbach, CEO, Crimtan CEE

  •  
     
    Koniec konferencie
  •  
     
    Networkingová afterparty v Connecte s jedlom a pitím zadarmo. Pre všetkých!