Tomáš Gonsorčík,

Strategy Director, VML New York

Tomáš je digitálny stratég, vášnivo tvoriaci zmysluplné prepojenie medzi značkami, ľudmi a technológiou. Do VML v roku 2011 z TBWA, kde pôsobil vo vedení social media pre globálneho klienta British Airways a pracoval na štarte ich globálnej Facebook 
stratégie, social CRM a sponzoringu počas olympiády London 2012.
Vo VML Tomáš riadi social media pre London office naprieč klientským portfóliom obsahujúcim značky ako Colgate-Palmolive, Bombay Sapphire, SAP a Premier League.
Tomáš má titul MSc v odbore New Media z London School of Economics, BSc v sociológii a vo svojom pred-agentúrnom živote zakladal spoločnosti poskytujúce web development, tvorbu obsahu a social media monitoring služby.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Rob Webster,

Chief Product Manager, Crimtan

Rob má vyše 12 rokov skúseností v reklame a technológiách vďaka práci pre najväčšie svetové značky, ako napríklad na pozícii Data and Technology Director v rámci  MediaCom. Rob je pravidelným spíkrom na konferenciách a prispieva tiež do viacerých reklamných médií. Pred príchodom do MediaCom zahŕňala Websterova kariéra seniórne pozície data a ad tech v Unique Digital, Tacoda alebo Yahoo.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Josef Šlerka,

Head of R&D, Socialbakers

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Všetky jeho záujmy sa pretínajú v jednom bode: symbolickej analýze. Spôsob, ako človek žije symbolmi a ako tento svet analyzovať, mapuje ako vo svojich semiotických textoch, tak vo vývoji analytických nástrojov.

V súčasnosti sa preto Josef venuje predovšetkým strojovej analýze prirodzeného jazyka a najrôznejším aspektom sociálnych médií. Okrem vedeckej práce, zakladal prekladateľský časopis Plav, podieľa sa na organizácii festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka a je podpredseda akademického senátu Univerzity Karlovy.

Pozri v programePozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Vilém Rubeš,

Chief Creative Officer, Elite Solutions Praha

Vilém Rubeš je "Pán Reklama". Sám o sebe hovorí: Pracujem viac než dvadsať rokov v reklame a ďalších pridružených odboroch marketingovej komunikácie. Zoznam značiek, na ktorých som kedy pracoval, by zabral viac než jednu stránku. Zoznam ocenení tak polovicu. Zoznam tých, ktorým som svojimi neúctivými poznámkami šliapol na kurie oko, asi tak desať.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Vladimír Cintula,

SEO/SEM konzultant, Riešenia.com

Vlado je analytikom a SEO/SEM konzultantom v spoločnosti RIESENIA.com a už viac ako 7 rokov si pestuje svoju záľubu vo vŕtaní sa v šakovakých webových reportoch, prehľadoch a štatistikách. Pokiaľ sa vám ho podarí naštvať, najskôr vás počastuje nadávkou "Bodaj by ti bounce-rate stúpol!" ;) - See more at: http://blog.riesenia.com/author/vlado-cintula/#sthash.mgtF6HLl.dpuf

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Andrej Csino,

Creative Director, Core4 / tell it online

Andrej Csino absolvoval Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v odbore Marketingová Komunikácia. V reklame pracuje viac ako 10 rokov. Začiatky absolvoval ako copywriter v agentúrach Mark/BBDO, Grade /TBWA, ešte počas vysokej školy sa stal spoluautorom jediného oceneného študentského projektu Doctors.

Neskôr pracoval 3 roky ako kreatívny riaditeľ agentúry Lazar/Klostermann, ktorú aj rebrandoval a takmer 4 roky ako Creative teamleader v agentúre MUW Saatchi&Saatchi. Od roku 2010 pôsobí ako kreatívny riaditeľ najväčšej slovenskej online agentúry Core4, ktorú tiež po svojom nástupe rebrandoval.

V priebehu rokov Andrej získal viaceré reklamné ocenenia na Zlatom klinci, New York festivale, Piaf festivale a Golden Hammer.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Peter Galko,

Adbee

Peter v súčasnosti pôsobí ako Creative Director v digitálnej agentúre Adbee, v minulosti si prešiel pozíciami ako je Project Manager, Project Coordinator a Account Manager v rôznych spoločnostiach.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Róbert Háger,

Client Partner Senior, TNS Slovakia

Robert Háger pôsobil prevažnú časť svojho profesionálneho života v telekomunikačnom sektore. Má viac ako 14 ročné skúsenosti z oblasti marketingu ako aj obchodu. V minulosti sa zaoberal hlavne segmentovým marketingom.

Ako Client Partner je v TNS zodpovedný za riadenie výskumov, primárne v sektore Media. Medzi jeho hlavné úlohy bude patriť rozvoj sektora, ďalšie zlepšovania kvality služieb pre klientov a vyhľadávanie nových príležitostí. Spolu s výskumným oddelením sa podieľa na vývoji nových výskumných riešení a je zodpovedný za ich uvedenie na trh.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Juraj Kadlec,

Head of Digital & Social Media, Firma

Venuje sa stratégii a výkonnosti sociálnych médii pre Zoznam.sk a Topky.sk. Medzi jeho expertné oblasti patria online média a sociálne siete.  Ako rád sám o sebe hovorí, je mladý profesionál s focusom na prinášanie reálnych a merateľných výsledkov.

Juraj Kadlec vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave. V druhom ročníku sa pustil do podnikania so svojím (už bývalým) tenisovým klubom Tennis Point. Neskôr začal v agentúre na pozícii Social Media Specialist, čo mu naplno otvorilo dvere do sveta online marketingu. Po 2 rokoch zbierania skúseností a učenia sa na mnohých projektoch, ako napríklad Dievča leta, Telkáč roka, Telkáč magazín, spravovanie FB stránok s vyše 600 000 aktívnymi fanúšikmi sa dostal na pozíciu Head of Digital & Social Media. Momentálne sa so svojím tímom venuje viacerým projektom medzi, ktoré patria aj veľké české online média, Zoznam.sk a projekty ako iPark.sk a Predpredaj.sk.

www.jurajkadlec.com

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Kristína Kijacová,

Chief online video kid, Playground13

Kristína vyštudovala masmediálnu a marketingovú komunikáciu v Bratislave. Začínala ako strihačka (videí :D) v postprodukčnej agentúre, neskôr preskočila do digitálnej reklamnej agentúry TRIAD, kde pracovala ako account a production manager. Vyučovala strih na PEVŠ. Teraz má Playground13 a Oyshi sushi & saké bar.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Martin Kysela,

New Media Sales Manager, TV JOJ

Martin Kysela začal pracovať v oblasti IT hneď po skončení štúdia a prax postupne získaval v spoločnostiach ako Gratex, Rádio Koliba, Globtel GSM, Eurokomerz, a.s., Commerce, a.s. a iné. Od roku 2002 sa plne venuje obchodnej činnosti stál pri zrode niekoľkých internetových obchodov, venoval sa zahraničnému obchodu, tvorbe webov, SEO optimalizácií atď.

Od roku 2007 pracuje pre TV JOJ na pozícií New Media Sales Manager a má na starosti predaj reklamného priestoru v rámci internetových portálov TV JOJ. Spolupodieľa sa na stratégií a plánovaní internetových portálov TV JOJ. Martin Kysela sa neustále podieľa na vývoji unikátneho video-reklamného systému, ktorý dnes používajú všetky internetové portály TV JOJ. Video reklama a jej formy dnes tvoria značný podiel v príjmoch z online reklamy portálov TV JOJ. 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Naďa Palušová ,

Segmentový manažér, Tatra banka

Naďa absolvovala Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v odbore pedagogika. Napriek tomu sa celý jej doterajší profesný život odohrával v banke. Počas svojho pôsobenia mala možnosť získať bohaté skúsenosti na rôznych útvaroch banky. V ostatných rokoch sa venuje hlavne meraniam hlasu klienta a segmentovému prístupu. Aktuálne je v centre jej pozornosti študent, teenager a adolescent v kontexte banky.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Adam Pardel,

Managing Director, Kremsa

Adam Pardel pôsobí v online prostredí už pätnásť rokov, pričom naplno sa tejto oblasti venoval už počas štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave (smer účtovníctvo/audítorstvo).

Začínal v spoločnosti Gratex International a.s., neskôr pracoval v reklamnej agentúre Progress Promotion Bratislava s.r.o., vo vývojárskej spoločnosti iCube Studio s.r.o. a v roku 2006 v spolupráci s Kremsa Design Inc. zakladal slovenskú pobočku Kremsa Design s.r.o., ktorej vedenie má na starosti až do súčasnoti.

Profesne prešiel cez rôzne pozície, od vytvárania webového obsahu, cez programátorské pozície a projekt manažment online projektov až po vedenie spoločnosti.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Michal Pastier,

Digital Creative Director, Zaraguza Digital

Michal Pastier patrí s viac ako šiestimi desiatkami cien za kreativitu a efektivitu kampaní na ktorých pracoval medzi slovenských najoceňovanejších reklamných tvorcov. Michal je členom Art Directors Club Slovakia a v roku 2011 získal prestížne ocenenie FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.

Je spolumajiteľom a kreatívnym riaditeľom online agentúry ZARAGUZA digital, ktorú v roku 2012 Facebook zaradil medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré ho využívajú najkreatívnejšie. ZARAGUZA sa stala už štyrikrát po sebe najoceňovanejšou digitálnou agentúrou na Slovensku podľa výsledkov národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec 2010, 2011, 2012 aj 2013.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Alexandra Piskunová,

Hovorkyňa, Orange

Absolvovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave, odbor zahraničný obchod. Celý svoj profesijný život sa venuje komunikácii a PR. Svoje skúsenosti získavala najskôr v PR agentúre, následne v Slovak Telekome. V spoločnosti Orange Slovensko pracuje viac než 7 rokov. Okrem hovorcovstva zastrešuje komunikáciu mobilných hlasových a dátových služieb, ako aj korporátnych tém.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Štefan Polgári,

CEO & co-founder, Lead Media Slovensko

Štefan Polgári sa už viac ako 8 rokov zaoberá online marketingom. Má za sebou niekoľko projektov a pozícií. V posledných rokoch svoj čas venuje hlavne affiliate marketingu, v ktorom vidí veľký nevyužitý potenciál na našom trhu.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Lucia Prvá,

Online communication coordinator, Orange

Lucia Prvá začínala s online marketingom ako account manager v agentúre Creo/Young & Rubicam pre klienta O2.

Momentálne pracuje v Orangei, kde sa už viac ako tri roky stará o komunikáciu značky na sociálnych sieťach.

Orange pre svojich fanúšikov na Facebooku prináša množstvo kvalitného obsahu a aj preto ich stránka získala minulý rok 1. miesto v súťaži FbRulezz.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Miroslav Schlesinger,

Riaditeľ, OZ SPK

Bc. Miroslav Schlesinger je odborník z oblasti prevencie kriminality a jeho projekty zamerané na deti a mládež už 3x zaradili na medzinárodnej súťaži EÚ medzi najúspešnejšie. (2007, 2009, 2012)
V rámci práce realizuje aj inovatívne programy pre seniorov, pričom jeho špecializáciou je rozvoj osobnosti detí, mládeže i dospelých.

Venuje sa tiež krízovej intervencii, krízovému manažmentu, rôznym oblastiam psychológie ako napr. analýze písma, kresby, ale aj canisterapii. Je autorom trinástich kníh a za svoju prácu získal už viacero ocenení. V súčasnosti je výkonným riaditeľom mimovládnej organizácie zameranej na prevenciu kriminality. 

V národnej súťaži Zodpovedne.sk 2-krát ziskal Zlaté ocenenie v oblasti prevencie a bezpečnosti na internete.

Pozri v programePozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Peter Šebo,

Founder & CDO, PS:Digital

Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines.

Je autor a spoluautor viacerých konferencií, či spoluorganizátorom národnej súťaže mobilných aplikácií v SR, či súťaže marketingových Facebook riešení a ďaľších. Peter pravidelne prezentuje aj na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Je členom správnej rady Internet Advertising Bureau Slovakia (IAB SR).

Momentálne vedie vlastnú digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Ľubica Stanek,

Senior expertka, OSF

Ľubica pracuje v Nadácii otvorenej spoločnosti, predovšetkým na projektoch v oblasti médií a komunikácie. Rada berie ako výzvu najmä tie, ktoré rôznymi spôsobmi vyvracajú predsudky a prepajajú profesionálnov a expertov z oblastí reklamy, filmu, médií, ale aj štátnej správy. NOS-OSF je od roku 2012 partnerom súťaže mladých kreatívnych tvorcov Young Lions a počas tohto partnerstva realizovala kampane Rómovia, aj toto je ich skutočný príbeh (2012, spoločne s Triad a MME) a kampaň I Don´t Masturhate (2014, spoločne s Istropolitana Ogilvy).

Je spoluzakladateľkou projektu Novinárska cena a kurátorka výstavy najlepších publikovaných fotografií a karikatúr NO COMMNET. Spolupracovala na tvorbe Komunikačnej stratégie inklúzie Rómov (spolu s Richardom Marečkom). Jej ďalšou srdcovskou je Frontline club - diskusný formát o akútnych a aktuálnych otázkach médií, fotožurnalistiky, ale aj iných spoločenských trendoch.

Pozri v programePozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Michal Teplica,

Digita.sk

Michal Teplica vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v Bratislave. V mediálnej oblasti pracuje od roku 2003 postupne ako obchodný riaditeľ spoločnosti Media Mix – Media Representative Rádia Okey a od 2007 ako Head of Sales v Zoznam.sk. Od februára 2010 je Group Investment Directorom nákupného domu VivaKi Exchange Slovakia, ktorý združuje mediálne agentúry Starmedia Co a ZenithOptimedia, obe patriace pod globálnu značku Publicis Groupe. V marci 2013 sa stal CEO fullservisovej digitálnej agentúry digita.sk.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Marcel Vass,

CEO, Etarget

Na Ekonomickej univerzite vyštudoval špecializáciu obchod a marketing. Po absolvovaní vysokej školy bol aktívny v rôznych oblastiach, ako sú médiá, mechanizácia a telekomunikácie. Pred nástupom do Etargetu zastával pozíciu riaditeľa obchodu a marketingu v spoločnosti MBC, ktorá pôsobila v oblasti hlasových a dátových služieb. V súčasnosti zastáva v Etargete pozíciu CEO.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Martin Woska,

Strategy Director, Triad Advertising

Martin Woska pôsobí v online marketingu už viac ako 6 rokov. Vyštudoval podnikový management v Bratislave, počas čoho pôsobil ako webdesigner freelancer. Od roku 2005 pracoval v medzinárodnom holdingu ako vedúci online marketingového oddelenia. V reklamnej agentúre TRIAD vedie digitálnu sekciu. Pod jeho vedením vznikajú online kampane pre klientov ako Pilsner Urquell, adidas, Veľkopopovický Kozel, Konica Minolta, Genertel, a mnohé ďalšie.

Martin získal s agentúrou TRIAD Advertising zlato a Grand Prix na prestížnom medzinárodnom festivale Golden Drum, zlato na celoeurópskej súťaž Eurobest, viacero ocenení na medzinárodnom festivale reklamy v Prahe – PIAF a ďalšie ocenenia medziinými aj najvyššie ocenenie Grand Prix na Zlatom klinci 2011. 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn