Staňte sa súčasťou Rulezz komunity a získajte 10% zľavu na lístok

KEYNOTE: Facebook a tí druhí: Dávidovia vs. Goliáš

 Facebook je síce vo svete social media neohrozeným vládcom, ale v určitých prípadoch sa oplatí pracovať pracovať aj s inými sieťami.

Josef Šlerka foto

Josef Šlerka

Head of R&D, Socialbakers

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Viac o spíkrovi

4G - Pohodový internet od Orangeu

Ako dostať na hudobný festival fanúšikov, ktorí sú práve niekde inde?

Alexandra Piskunová foto

Alexandra Piskunová

Hovorkyňa, Orange

Absolvovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave, odbor zahraničný obchod. Celý svoj profesijný život sa venuje komunikácii a PR. Svoje skúsenosti získavala…

Viac o spíkrovi
Andrej Csino foto

Andrej Csino

Creative Director, Core4 / tell it online

Andrej Csino absolvoval Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v odbore Marketingová Komunikácia. V reklame pracuje viac ako 10 rokov. Začiatky absolvoval…

Viac o spíkrovi
Lucia Prvá foto

Lucia Prvá

Online communication coordinator, Orange

Lucia Prvá začínala s online marketingom ako account manager v agentúre Creo/Young & Rubicam pre klienta O2.

Momentálne pracuje v Orangei, kde sa už viac…

Viac o spíkrovi

Virálny kľúč - nástroj pre úspech media webov na sociálnych sieťach

Online obsah získava stále viac a viac pozornosti, avšak reakcie ľudí naň sú ťažko predpovedateľné. Aký je recept na produkovanie virálneho obsahu? Jedna časť je vnútorný pocit, druhá stojí na vyhodnocovaní dát a tretia sa opiera o hlboké pochopenie potrieb čitateľov. Dajme dokopy všetky 3 časti a zistíme, že je možné napísať aj PR článok s 20 000 Facebook zdieľaniami a 160 000 čítanosťou.

Juraj Kadlec foto

Juraj Kadlec

Head of Digital & Social Media, Firma

Venuje sa stratégii a výkonnosti sociálnych médii pre Zoznam.sk a Topky.sk. Medzi jeho expertné oblasti patria online média a sociálne siete.  Ako rád sám o…

Viac o spíkrovi

Cieľové skupiny na internete: Kto, čo a prečo tu hľadá

Internet a sociálne siete v súčasnosti využívajú už všetky vekové skupiny. Ale každá skupina komunikuje a očakáva niečo iné. A chceme s nimi nadviazať kontakt, treba vysielať informácie v ich reči.

Miroslav Schlesinger foto

Miroslav Schlesinger

Riaditeľ, OZ SPK

Bc. Miroslav Schlesinger je odborník z oblasti prevencie kriminality a jeho projekty zamerané na deti a mládež už 3x zaradili na medzinárodnej súťaži EÚ…

Viac o spíkrovi

I don´t #masturhate

Hejt je dnes prirodzenou súčasťou internetu a sociálnych sietí. Pozrite si exkluzívne výsledky kampane, ktorá sa pokúsila s týmto neslávnym fenoménom niečo spraviť.

Ľubica Stanek foto

Ľubica Stanek

Senior expertka, OSF

Ľubica pracuje v Nadácii otvorenej spoločnosti, predovšetkým na projektoch v oblasti médií a komunikácie. Rada berie ako výzvu najmä tie, ktoré rôznymi…

Viac o spíkrovi

Meranie internetu

Čo všetko dnes vieme na internete namerať, dopytovať a v čom všetkom vieme byť potenciálnemu klientovi týmto nástrojom nápomocní?

Róbert Háger foto

Róbert Háger

Client Partner Senior, TNS Slovakia

Robert Háger pôsobil prevažnú časť svojho profesionálneho života v telekomunikačnom sektore. Má viac ako 14 ročné skúsenosti z oblasti marketingu ako aj…

Viac o spíkrovi

Míňajte svoje budgety efektívne

Čo je dôležitejšie, mať veľa klikov a videní alebo poznať skutočné ROI? Využitie analytických nástrojov na meranie reálnych konverzií sa stáva súčasťou života každej kampane, ale nie každý nástroj vám poskytne tie správne čísla. Prostredníctvom nich už nemusí byť efektívna správa státisícov reklám na Google Adwords, Bing Ads a Facebook Ads nočnou morou online marketéra. 

Adam Pardel foto

Adam Pardel

Managing Director, Kremsa

Adam Pardel pôsobí v online prostredí už pätnásť rokov, pričom naplno sa tejto oblasti venoval už počas štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave (smer…

Viac o spíkrovi
Vladimír Cintula foto

Vladimír Cintula

SEO/SEM konzultant, Riešenia.com

Vlado je analytikom a SEO/SEM konzultantom v spoločnosti RIESENIA.com a už viac ako 7 rokov si pestuje svoju záľubu vo vŕtaní sa v šakovakých webových…

Viac o spíkrovi

Affiliate marketing ako efektívny nástroj

V dnešnom svete online reklamy je veľmi veľa kanálov na získavanie návštevnosti. Problém je však ju efektívne vyhodnocovať z ohľadom na náklady. Áffiliate kampaň je presne obchodne plánovateľná a efektívna cesta k výsledkom. 

Štefan Polgári foto

Štefan Polgári

CEO & co-founder, Lead Media Slovensko

Štefan Polgári sa už viac ako 8 rokov zaoberá online marketingom. Má za sebou niekoľko projektov a pozícií. V posledných rokoch svoj čas venuje hlavne…

Viac o spíkrovi

Facebook Ads ako výkonnostný formát? Prečo nie?!

Facebook dnes ponúka marketérom oveľa viac možností ako milé mačiatka a vtipné videá pre ich fanúšikov. Viete, ako cez facebook predávať alebo zvyšovať svoju návštevnosť? Je to jednoduchšie, ako sa zdá.

Peter Šebo foto

Peter Šebo

Founder & CDO, PS:Digital

Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po…

Viac o spíkrovi

Haters gonna hate

Ako na nich?

Josef Šlerka foto

Josef Šlerka

Head of R&D, Socialbakers

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Viac o spíkrovi
Ľubica Stanek foto

Ľubica Stanek

Senior expertka, OSF

Ľubica pracuje v Nadácii otvorenej spoločnosti, predovšetkým na projektoch v oblasti médií a komunikácie. Rada berie ako výzvu najmä tie, ktoré rôznymi…

Viac o spíkrovi
Miroslav Schlesinger foto

Miroslav Schlesinger

Riaditeľ, OZ SPK

Bc. Miroslav Schlesinger je odborník z oblasti prevencie kriminality a jeho projekty zamerané na deti a mládež už 3x zaradili na medzinárodnej súťaži EÚ…

Viac o spíkrovi

KEYNOTE: Globálny online marketing prichádza z New Yorku

Ako riadiť globálne kampane a kam smeruje dnešný online marketing? Zistite v exkluzívnej prednáške Strategy Directora priamo z New Yorku.

Tomáš Gonsorčík foto

Tomáš Gonsorčík

Strategy Director, VML New York

Tomáš je digitálny stratég, vášnivo tvoriaci zmysluplné prepojenie medzi značkami, ľudmi a technológiou. Do VML v roku 2011 z TBWA, kde pôsobil vo vedení…

Viac o spíkrovi

Svetové trendy v "programmatic" nakupovaní reklamy

Ako vám môžu dáta pomôct pri zvýšení predaja a umožniť Programmatic branding?

Prezentácia bude v anglickom jazyku.

Rob Webster foto

Rob Webster

Chief Product Manager, Crimtan

Rob má vyše 12 rokov skúseností v reklame a technológiách vďaka práci pre najväčšie svetové značky, ako napríklad na pozícii Data and Technology Director v…

Viac o spíkrovi

Čo sa nachádza medzi výkonnostnými a prémiovými online kampaňami?

Branding RTB ponúka to najlepšie z oboch kategórií. Precízne cielenie na publiká v priestore, kde to doposiaľ nebolo možné.

Marcel Vass foto

Marcel Vass

CEO, Etarget

Na Ekonomickej univerzite vyštudoval špecializáciu obchod a marketing. Po absolvovaní vysokej školy bol aktívny v rôznych oblastiach, ako sú médiá,…

Viac o spíkrovi

Efektívny display bude fungovať vždy!

Ste si istí, že bannery nefungujú? A skúšali ste pracovať placementom, formátmi, kreatívou či spôsobom nákupu?

Michal Teplica foto

Michal Teplica

Digita.sk

Michal Teplica vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v Bratislave. V mediálnej oblasti pracuje od roku 2003 postupne ako obchodný riaditeľ spoločnosti Media Mix –…

Viac o spíkrovi

Ako dostať gify do telky?

Jedna kampaň, 50 gifov, YouTube generácia, TV kampaň... Kofola - neriešenie.

Kristína Kijacová foto

Kristína Kijacová

Chief online video kid, Playground13

Kristína vyštudovala masmediálnu a marketingovú komunikáciu v Bratislave. Začínala ako strihačka (videí :D) v postprodukčnej agentúre, neskôr preskočila do…

Viac o spíkrovi

KEYNOTE: Zrušte internetový marketing!

Všetci vám hovoria o tom, že digital nastupuje a drví tradičnú reklamu? Príďte si vypočuť, že je to možno vlastne úplne inak.

Vilém Rubeš foto

Vilém Rubeš

Chief Creative Officer, Elite Solutions Praha

Vilém Rubeš je "Pán Reklama". Sám o sebe hovorí: Pracujem viac než dvadsať rokov v reklame a ďalších pridružených odboroch marketingovej komunikácie. Zoznam…

Viac o spíkrovi

Ako spraviť preklik/konverziu z TV priamo do online?

Unikátna case-study X komunikácie TV JOJ v rámci ich ťažiskového projektu priniesla nečakané výsledky. Zistite, ako na to.

Martin Kysela foto

Martin Kysela

New Media Sales Manager, TV JOJ

Martin Kysela začal pracovať v oblasti IT hneď po skončení štúdia a prax postupne získaval v spoločnostiach ako Gratex, Rádio Koliba, Globtel GSM, Eurokomerz,…

Viac o spíkrovi

Ako udržať pozornosť teenagera na desať minút a otvoriť tisícky nových účtov?

Naučiť teenagera čo to je banka a ako používať účet a moderné bankové nástroje môže byť zábava.

Michal Pastier foto

Michal Pastier

Digital Creative Director, Zaraguza Digital

Michal Pastier patrí s viac ako šiestimi desiatkami cien za kreativitu a efektivitu kampaní na ktorých pracoval medzi slovenských najoceňovanejších reklamných…

Viac o spíkrovi
Naďa Palušová  foto

Naďa Palušová

Segmentový manažér, Tatra banka

Naďa absolvovala Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v odbore pedagogika. Napriek tomu sa celý jej doterajší profesný život odohrával v banke. Počas…

Viac o spíkrovi

Dobré nápady predávajú. A v online ešte viac!

Ako sme skoro pozvali Marka Zuckerberga na konferenciu, ale vypredali sme ju v rekordne rýchlom čase.

Peter Galko foto

Peter Galko

Adbee

Peter v súčasnosti pôsobí ako Creative Director v digitálnej agentúre Adbee, v minulosti si prešiel pozíciami ako je Project Manager, Project Coordinator a…

Viac o spíkrovi

Ako vznikajú veľké cross-platformové kampane?

Ako navigovať v džungli médií a platforiem a zabezpečiť aby jedna kampaň hovorila všade to isté a zároveň využila potenciál média naplno.

Martin Woska foto

Martin Woska

Strategy Director, Triad Advertising

Martin Woska pôsobí v online marketingu už viac ako 6 rokov. Vyštudoval podnikový management v Bratislave, počas čoho pôsobil ako webdesigner freelancer. Od…

Viac o spíkrovi

PROGRAM Internet RULEZZ 2014

  •  
     
    Registrácia a chutné raňajky
  •  
     
    Social

    Sociálne siete sú všade okolo nás. Len samotný Facebook dnes používa 70 % internetovej populácie Slovenska a neustále pribúdajú ďalšie siete. Zistite ktorú, kedy a kvôli komu zvoliť vo svojej marketingovej stratégii!

    KEYNOTE: Facebook a tí druhí: Dávidovia vs. Goliáš

    Josef Šlerka, Head of R&D, Socialbakers

    4G - Pohodový internet od Orangeu

    Alexandra Piskunová, Hovorkyňa, Orange; Andrej Csino, Creative Director, Core4 / tell it online; Lucia Prvá, Online communication coordinator, Orange

    Virálny kľúč - nástroj pre úspech media webov na sociálnych sieťach

    Juraj Kadlec, Head of Digital & Social Media, Firma

    Cieľové skupiny na internete: Kto, čo a prečo tu hľadá

    Miroslav Schlesinger, Riaditeľ, OZ SPK

    I don´t #masturhate

    Ľubica Stanek, Senior expertka, OSF

  •  
     
    Coffee break
  •  
     
    Performance

    Internet sa dá dokonale merať. Žiadne odhady či prieskumy iba presné dáta. Preto je internetový preformance marketing optimálnym riešením, ak je vašim cieľom hard-sell. Chcete vedieť ako?

    Meranie internetu

    Róbert Háger, Client Partner Senior, TNS Slovakia

    Míňajte svoje budgety efektívne

    Adam Pardel, Managing Director, Kremsa; Vladimír Cintula, SEO/SEM konzultant, Riešenia.com

    Affiliate marketing ako efektívny nástroj

    Štefan Polgári, CEO & co-founder, Lead Media Slovensko

    Facebook Ads ako výkonnostný formát? Prečo nie?!

    Peter Šebo, Founder & CDO, PS:Digital

  •  
     
    Hate na internete

    Unikátny workshop spojený s diskusiou, určený pre neziskový sektor, ale aj ľudí z biznisu, ktorí s týmto fenoménom pracujú a chceli by ho zvládať o niečo lepšie.

    Haters gonna hate

    Josef Šlerka, Head of R&D, Socialbakers; Ľubica Stanek, Senior expertka, OSF; Miroslav Schlesinger, Riaditeľ, OZ SPK

  •  
     
    Skvelý obed
  •  
     
    Display

    Ak niekto tvrdí, že bannery sú mŕtve iba netuší, na čo všetko sa dajú v dnešnej dobe využiť. A o exponenciálne rastúcej popularite online videa ani nemusíme polemizovať. Poznáte všetky možnosti?

    KEYNOTE: Globálny online marketing prichádza z New Yorku

    Tomáš Gonsorčík, Strategy Director, VML New York

    Svetové trendy v "programmatic" nakupovaní reklamy

    Rob Webster, Chief Product Manager, Crimtan

    Čo sa nachádza medzi výkonnostnými a prémiovými online kampaňami?

    Marcel Vass, CEO, Etarget

    Efektívny display bude fungovať vždy!

    Michal Teplica, Digita.sk

    Ako dostať gify do telky?

    Kristína Kijacová, Chief online video kid, Playground13

  •  
     
    Coffee break
  •  
     
    Inspirations

    Každý s každým a čokoľvek s čímkoľvek iným v prospech výsledku. Možno ani netušíte, ako netradične sa dajú využiť tradičné nástroje online marketingu. Stačí ich dať do rúk kreatívcom...

    KEYNOTE: Zrušte internetový marketing!

    Vilém Rubeš, Chief Creative Officer, Elite Solutions Praha

    Ako spraviť preklik/konverziu z TV priamo do online?

    Martin Kysela, New Media Sales Manager, TV JOJ

    Ako udržať pozornosť teenagera na desať minút a otvoriť tisícky nových účtov?

    Michal Pastier, Digital Creative Director, Zaraguza Digital; Naďa Palušová , Segmentový manažér, Tatra banka

    Dobré nápady predávajú. A v online ešte viac!

    Peter Galko, Adbee

    Ako vznikajú veľké cross-platformové kampane?

    Martin Woska, Strategy Director, Triad Advertising

  •  
     
    Záver konferencie
  •  
     
    Networkingová afterparty