Novinky priamo z Facebooku

Facebook je najefektívnejšia globálna marketingová platforma v súčasnosti, prečo? Ako robiť fungujúce kampane na Facebooku? Ako môže Facebook pomôcť klientom plniť ich obchodné ciele? Dá sa na Facebooku pracovať so značkou? To všetko a prípadové štúdie klientov, ktorí na Facebooku dosahujú mimoriadne výsledky ukáže a zodpovie vo svojej prezentácii Peter Podolinský, Client Partner Czech vo Facebooku.

Peter Podolinsky foto

Peter Podolinsky

Client Partner, Facebook

Peter začal svoju kariéru v spoločnosti Procter & Gamble v roku 1995. Postupom času pracoval pre najlepšie reklamné, branding a digital agentúry v Prahe…

Viac o spíkrovi

Lajkovanie všade navôkol

Dať niečomu LIKE je tá najľahšia vec na Facebooku. Málo kto si ale uvedomuje ako veľmi o ňom aj o jeho záujmoch taký obyčajný "lajk" vypovedá. Na množstve prípadových štúdií si ukážeme, že lajky môžu byť užitočné nielen pre porovnávanie výkonov stránok, ale aj pre pochopenie zloženia fanúšikov či odhalenie zaujímavých trendov v spoločnosti.

Josef Šlerka foto

Josef Šlerka

Managing director, Ataxo Interactive

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Viac o spíkrovi

Players to players.

Chcete sa dozvedieť, ako sa na Slovensku z herného nadšenca a hráča môže stať nezávislý developer a celosvetový publisher vlastných hier? O začiatočníckych pokusoch a skúsenostiach, o prekážkach, ktoré nás takmer prevalcovali. O tom, ako vôľa presadiť sa a zariskovať viedla k pokusu vyskúšať dovtedy neprebádanú platformu. O tom, ako Facebook zmenil náš biznis a teraz v konečnom dôsledku aj my ovplyvňujeme dianie na Facebooku - ako jeden zo 100 najúspešnejších herných developerov súčasnosti. Na ktoré veci sa sústrediť, keď sa firma, ktorú ste spolu zakladali a riadite, stáva vo svojom segmente európskou špičkou a aké sú prognózy do budúcnosti odpovie Šimon Šicko.

Šimon Šicko foto

Šimon Šicko

CEO / Founder, PIXEL FEDERATION

Šimon Šicko vyštudoval architektúru na VŠVU, sám seba opisuje ako hráča a vie, aké úsilie sa skrýva za vytvorením počítačovej hry. Je spoluzakladateľ a CEO…

Viac o spíkrovi

Najčastejšie chyby v korporátnej komunikácii na Facebooku

Firmy sa konečne prebudili a do komunikácie na facebooku presúvajú prvé drobné. Stále je však väčšina, ktorá si profily spravuje sama, často zle, až amatérsky, len preto aby ušetrili pár centov. Každý si myslí že to dokáže sám. Je to však tak? Dokážu bez odbornej pomoci z toho vyťažiť viac ako iba pár likeov? A aké choroby majú profily veľkých značiek? Ktoré aktivity na slovenskom Facebooku boli najlepšie, a ktoré radšej mali ostať v hlavách autorov? Dá sa teda na Facebooku predávať či ide len o prázdny mýtus? Stačí komunikovať na wall, či bez aplikácii je to ako mlátiť prázdnu slamu? Nakusneme aj zopár nepohodlných tém, a to pekne nahlas.

Andrej Csino foto

Andrej Csino

Creative Director, Core4 / tell it online

Andrej Csino absolvoval Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v odbore Marketingová Komunikácia. V reklame pracuje viac ako 10 rokov. Začiatky absolvoval…

Viac o spíkrovi

Ako (ne)robiť chyby v PR na Facebooku

Facebook je veľmi tenký ľad a PR je disciplína sama o sebe veľmi náročná. Je tu však sada pravidiel, které vám predstavím a ktorých pokiaľ sa budete držať, tak sa s vysokou pravdepodobnosťou vyhnete *******.

Adam Reinberger foto

Adam Reinberger

Managing Director, Seeding.cz

Adam začínal ako online marketing manager v Universal Music. Neskôr sa rozhodol založiť prvú špecializovanú social media agentúru Booster Prague a…

Viac o spíkrovi

Aby Vám z tých Facebook reklám neodpálilo dekel

Formátov, ktoré Facebook ponúka, je pomerne veľa. Vedieť sa rozhodnúť ktorý kedy využiť môže byť rocket science a tak do toho vnesieme troška svetla.

Martin Horváth foto

Martin Horváth

Head of Marketing, Etarget

Martin Horváth pôsobil 6 rokov v pelicantravel.com, kde bol zodpovedný za vedenie marketingovej komunikácie značky. Neskôr prešiel na pozíciu CEO spoločnosti,…

Viac o spíkrovi

Správne zacielenie a nastavenie kampaní na Facebooku

Kto sú užívatelia Facebooku na Slovensku ? Ako, prečo a na koho sa dá cieliť ? Čo očakavať, koľko to môže stáť? Aj na na tieto otázky dáme odpovede počas prvého workshopu.

Peter Řehánek foto

Peter Řehánek

Sales Director, paravan interactive

Peter pôsobí ako Sales Director v digitálnej marketingovej agentúre paravan interactive.

Začínal v roku 1999 v spoločnosti Atlas.sk ktorý v tom čase na…

Viac o spíkrovi

Vizuálne trendy na Facebooku

Ďalšia veľká vec v sociálnych médiách je vizuálny dojem. Nie je náhoda, že Instagram patrí pod krídla Facebooku. Nie je náhoda, že najviac sa klikajú a lajkujú pekné a zaujímavé obrázky. Prineste vašim fanúšikom okrem informácie aj emóciu. 

Martin  Janek foto

Martin Janek

Art Director, SCR

Martin pracuje ako Art director v spoločnosti SCR, kde vedie grafické oddelenie. Pod jeho vedením tu vzniklo množstvo projektov s typickým rukopisom SCR.…

Viac o spíkrovi

Aká je úloha videa vo Facebook komunikácii?

Dozrel už čas na na video obsah na sociálnych sieťach? Ako je to svete a ako sú na tom slovenskí používatelia? Má video väčšiu šancu zaujať fanúšikov ako statický obsah? Na tieto a podobné otázky (aj prostredníctvom videa) odpovieme práve na tomto workshope.

Juraj Darida foto

Juraj Darida

Account manager, Playground13

Juraj pracuje ako Account manager v Playground13. Ide o produkčnú spoločnosť skombinovanú s agentúrou, ktorá sa zameriava na výrobu online videí. Venujú sa…

Viac o spíkrovi

Panelová diskusia: Je Facebook za zenitom, alebo ho najlepšie časy ešte len čakajú?

Aká je životnosť Facebooku? Máme sa začať obávať, ak sme do Facebooku investovali príliš veľa času, energie a peňazí? Čo na ňom funguje a čo naopak už stratilo účinnosť? To všetko a oveľa viac sa dozviete v panelovej diskusii o tomto marketingovom fenoméne.

Peter Podolinsky foto

Peter Podolinsky

Client Partner, Facebook

Peter začal svoju kariéru v spoločnosti Procter & Gamble v roku 1995. Postupom času pracoval pre najlepšie reklamné, branding a digital agentúry v Prahe…

Viac o spíkrovi
Josef Šlerka foto

Josef Šlerka

Managing director, Ataxo Interactive

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Viac o spíkrovi
Martin Palšovič foto

Martin Palšovič

CMO, Pixel Federation

Martin Palšovič pracoval v reklamnej agentúre TRIAD Advertising, kde sa venoval digitálnemu a mobilnému marketingu pre klientov ako Adidas, Hyundai alebo…

Viac o spíkrovi
Martin Derňar foto

Martin Derňar

Director, Net Sales

Martin Derňar má bohaté skúsenosti v oblasti e-commerce, pôsobil ako Marketing Director v spoločnosti Internet Mall Slovakia, s.r.o., prevádzkovateľom jedného…

Viac o spíkrovi

Šesť miliárd

Ako oslovovať Facebookom ľudí, ktorí na ňom nie sú?

Igor Brossmann foto

Igor Brossmann

CEO / Founder, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Spoluzakladateľ a dlhoročný líder Wiktor Leo Burnett. Spoluautor reklamných kampaní, ktoré získali desiatky ocenení na slovenských a svetových festivaloch…

Viac o spíkrovi

NeuroFacebook

Neuromarketing je najnovší marketingový celosvetový fenomén. Prednáška sa zameria na otázky: Prečo má Facebook nezastupiteľné miesto v marketingu? Čo znamenajú pre mozog rutiny a novinky a prečo nových spotrebiteľov možno efektívne získavať na Facebooku? Ako funguje zrak a prečo sú emócie najefektívnejšou formou komunikácie? A ako bonus na prednáške odznie niekoľko neuro tipov a trikov, ako efektívnejšie komunikovať na Facebooku.

Miroslav Švec foto

Miroslav Švec

Neurovýskumník, DICIO Marketing

Miroslav Švec, hľadač a výskumník v oblasti neuromarketingu, zakladateľ blogu Neuromarketing.sk a riaditeľ agentúry DICIO Marketing.

Vznik NEUROscience a…

Viac o spíkrovi

50 odtieňov modrej a.k.a. facebook súťaže, radosti a strasti

Súťaží na facebooku je tak akurát. Tak akurát preto, lebo ich bude stále len viac. Aj vďaka tomu, že Facebook povolil  "lajkovacie" súťaže. Prečo a ako ešte efektívne spravovať súťaže na fb" vám prezradí Juraj, ktorý aktívne spravuje viac ako pol milióna SK fanúšikov na firemných stránkach. 

Juraj Horný foto

Juraj Horný

Social Media Manager, Triad Advertising

Juraj Horný je absolventom Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Cyrila a Metoda v Trnave. Juraj pracoval v Pizza SEO ako stážista a po skončení…

Viac o spíkrovi

Facebook je dedina

O tom ako sa spravujú top Facebooky produktov spoločnosti Zoznam.sk. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme ako to robíme s veľkými a malými stránkami a povieme si niečo o tom, prečo treba v komunikácii uplatňovať tzv. „small town rules“. Bonusom bude vyznanie našej nekonečnej lásky k hejterom.

Juraj Kadlec foto

Juraj Kadlec

Digital Marketing Manager, Firma

Juraj Kadlec vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave, kde sa v 2. ročníku štúdia pustil do svojho prvého projektu v ktorom prepojil svoje hobby s…

Viac o spíkrovi

Case study: Ako sme úspešnú Facebook komunikáciu uvarili

Budovanie vzťahu s fanúšikmi je dlhodobý proces. Nečakajte niečo, keď nedáte nič. Jednosmerná komunikácia značky je prežitok, ktorý nepatrí na sociálnu sieť. Ako sa naladiť na správnu frekvenciu s fanúšikmi a zároveň komunikovať značku a jej produkty, ktoré nie sú ľuďmi vnímane príliš pozitívne? Na konkrétnom príklade značky Vitana si pokecáme aj o tom, ako uvariť komunikačnú stratégiu na mieru pre daný typ produktov, ako oživiť profil a zasiahnúť cieľovú skupinu, s akými fanúšikmi sa môžeme stretnúť, čo funguje, na čo sa zamerať a na čo sa môžete rovno vykašlať.

Petra Divekyová foto

Petra Divekyová

Idea maker, dotcom.sk

Petra je nadšenec do webu a technológii, v súčasnosti pôsobí ako social media idea maker v dotcom.sk, zároveň je konateľkou spoločnosti MICROITEM. V roku 2012…

Viac o spíkrovi

KRAL rapu a Facebooku

Milovaný aj zatracovaný raper s viac ako 340-tisíc lajkermi na svojej Facebook stránke v exkluzívnom rozhovore predstaví, ako oslovil a udržiava taký veľký počet fanúšikov a ako s nimi pracuje na sociálnych sieťach! 

Patrik „Rytmus“ Vrbovský foto

Patrik „Rytmus“ Vrbovský

KRÁĽ NA FACEBOOKU, Tvoj Tatko records

Že je RYTMUS spevák a raper s osobitým prejavom, milovaný i zatracovaný, vieme všetci veľmi dobre. Má státisíce svojich fanúšikov ale aj odporcov, vieme aj…

Viac o spíkrovi

Ako sa na slovenskom Facebooku líšia malí a veľkí klienti?

Analýza komunikácie za rok 2013, trendy a odporúčania pre reálnych slovenských klientov rôznych veľkostí.

Patrik Barták foto

Patrik Barták

Špecialista na sociálne siete, Pizza SEO

Patrik je absolventom Univerzity Cyrila a Metoda v Trnave v odbore psychológia a krátku chvíľu študoval aj marketingovú komunikáciu na FMK. Momentálne pracuje…

Viac o spíkrovi

Čo nám Facebook dal a vzal v roku 2013

Top kreatívy, inovatívne riešenia a inšpirácie, ktoré môžete využiť vo vašej vlastnej komunikácii.

Tomáš  Vatrt foto

Tomáš Vatrt

Spoluzakladateľ, Adbee digital

Tomáš, rodený Vatrt, je spoluzakladateľom usilovnej digitálnej agentúry Adbee digital.

Prináša obsah pre váš marketing, myšlienku pre vaše kampane. Skladá…

Viac o spíkrovi

Shortlisty FbRulezz 2013

Pozrite si to najlepšie, čo sa na "slovenskom" Facebooku urodilo za ostatné 2 roky.

Peter Šebo foto

Peter Šebo

Digital marketing specialist, TheMarketers.biz

Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po…

Viac o spíkrovi

Ako sa spravujú státisicové stránky na Slovensku?

Admin, ktorý má pod palcom asi najviac fanúšikov na Slovensku a spravoval/spravuje Facebook stránky so stovkami tisíc fanúšikov sa podelí o svoje know-how. Ako teda pracovať s takou masou?

Viktor Borbély foto

Viktor Borbély

Social Media Jedi, Evolution Media

Evolution Media Viktora Borbélyho ponúka klientom kompletný servis od návrhu, nadizajnovania a realizácie stránky na Facebooku, až po analýzu štatistík a…

Viac o spíkrovi

Správa globálnej stránky zo Slovenska 101

Špecifiká social media komunikácie pre globálny trh: Ako sa spravuje medzinárodná stránka zo Slovenska? Prečo nemáme Global Pages, aké sú kultúrne aspekty? Rady a osvedčené tipy iba pre vás.

Peter Kučerka foto

Peter Kučerka

‎Social Media Manager, Pixel Federation

Peter odštartoval svoju marketingovú kariéru ako stážista v Pizza SEO, odkiaľ pokračoval prácou vo firme RIESENIA.com. Neskôr prešiel do Martinus.sk na…

Viac o spíkrovi

PROGRAM InternetRulezz 2013 - All about Facebook

  •  
     
    Registrácia a chutné raňajky
  •  
     
    Keynotes rulezz!

    To najlepšie z domova aj zo sveta v jednom bloku...

    Novinky priamo z Facebooku

    Peter Podolinsky, Client Partner, Facebook

    Lajkovanie všade navôkol

    Josef Šlerka, Managing director, Ataxo Interactive

    Players to players.

    Šimon Šicko, CEO / Founder, PIXEL FEDERATION

  •  
     
    Desiatový coffee break so zdravým a sladkým prekvapením
  •  
     
    Čo robíme zle? A ako to robiť dobre?

    Prehľad užitočných nástrojov, tipov a trikov ako dotiahnuť vašu reklamu a celkovo komunikáciu na Faceebooku k dokonalosti.

    Najčastejšie chyby v korporátnej komunikácii na Facebooku

    Andrej Csino, Creative Director, Core4 / tell it online

    Ako (ne)robiť chyby v PR na Facebooku

    Adam Reinberger, Managing Director, Seeding.cz

    Aby Vám z tých Facebook reklám neodpálilo dekel

    Martin Horváth, Head of Marketing, Etarget

  •  
     
    Workshopy 1

    Správne zacielenie a nastavenie kampaní na Facebooku

    Peter Řehánek, Sales Director, paravan interactiveParavan Interactive

    Vizuálne trendy na Facebooku

    Martin Janek, Art Director, SCR

    Aká je úloha videa vo Facebook komunikácii?

    Juraj Darida, Account manager, Playground13

  •  
     
    Chutný obed
  •  
     
    Quo vadis, Facebook?

    Odpovede na otázky, ktoré ste si možno nikdy nepoložili. ;-)

    Panelová diskusia: Je Facebook za zenitom, alebo ho najlepšie časy ešte len čakajú?

    Peter Podolinsky, Client Partner, Facebook; Josef Šlerka, Managing director, Ataxo Interactive; Martin Palšovič, CMO, Pixel Federation; Martin Derňar, Director, Net Sales; Moderuje: Peter Šebo

    Šesť miliárd

    Igor Brossmann, CEO / Founder, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

    NeuroFacebook

    Miroslav Švec, Neurovýskumník, DICIO Marketing

  •  
     
    Workshopy 2

    50 odtieňov modrej a.k.a. facebook súťaže, radosti a strasti

    Juraj Horný, Social Media Manager, Triad Advertising

    Facebook je dedina

    Juraj Kadlec, Digital Marketing Manager, Firma

    Case study: Ako sme úspešnú Facebook komunikáciu uvarili

    Petra Divekyová, Idea maker, dotcom.sk

  •  
     
    Olovrant
  •  
     
    GET INSPIRED!

    Inšpirujte sa tým najlepším, čo na Slovensku a vo svete na Facebooku vzniklo!

    KRAL rapu a Facebooku

    Patrik „Rytmus“ Vrbovský, KRÁĽ NA FACEBOOKU, Tvoj Tatko records

    Ako sa na slovenskom Facebooku líšia malí a veľkí klienti?

    Patrik Barták, Špecialista na sociálne siete, Pizza SEO

    Čo nám Facebook dal a vzal v roku 2013

    Tomáš Vatrt, Spoluzakladateľ, Adbee digital

    Shortlisty FbRulezz 2013

    Peter Šebo, Digital marketing specialist, TheMarketers.biz

  •  
     
    Workshopy 3

    Ako sa spravujú státisicové stránky na Slovensku?

    Viktor Borbély, Social Media Jedi, Evolution Media

    Správa globálnej stránky zo Slovenska 101

    Peter Kučerka, ‎Social Media Manager, Pixel Federation

  •  
     
    Koniec konferencie
  •  
     
    Slávnostné vyhlásenie víťazov FbRulezz 2013 a afterparty v Connecte